Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2014 13:59 - Бразилците са световни рекордьори - няма грешка
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 7908 Коментари: 21 Гласове:
27

Последна промяна: 09.07.2014 14:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Предвид оборотниге квалификации в блог бг история за всички без един, някои да не помислят, че се получава потвърждението за тях?!
 
Не,   ни най.малко , ще се мотивирам и дори тези  в очакване, че им е паднал сгоден случай,  да докажат твърденията си,   ще останат силно разочаровани!

Но по ред! Първо,  поздравления за привържениците на Германския отбор, който потвърди силата на германския дух и независимостта му от скрупули,  за каквото и да е. Някой ще каже ,какви германци, повечето са африканци и турци. Да, но имат германски паспорт в джоба и следователно той носи , а се и вижда ясно, че от него следва и германския дух!
Такива са във всичко и затова тайно се възхищавам от тях. Такъв трябва да бъде човек. За какво да съжаляват бразилците, че са толерирани ли?!  Нова титла, щеше да е абсолютно незаслужена, щеше да се коментира само, че е купена.
И германците го доказаха по абсолютен начин, че не я заслужават и най- малко Били обидени на германците. Ами и хърватите са обидени на бразилците. Или ,защото са от Балканите, не ги броят за хора. Да се внимава с  балканците. Войните тръгват от там!
Иначе, убеден съм, че ако някой бразилец почнеше да бере душа на терена, германците първи щяха да му се притекат на помощ
Така, германците по категоричен начин доказаха, че Бразилия ни най - малко не заслужава титлата , дори и заради миналата си слава

Защо са все пак Световни  рекордьори!? Ами те остават следа, бразилците, която трудно може да бъде заличена
Постигат няколко върха едновременно, които трудно могат да бъдат преодолени е  покорени не само в близките години ,но и столетия
1/ Най-голяма загуба на домакин на световно първенство
2/ Най-голяма загуба на отбор ,бил световен шампион
3/ Следва от две , най-голяма загуба на отбор световен шампиан, домакин на Световно първенство по футбол

Сигурно пропускам някой рекорд ,  нямам статистика пред себе си и нямам нищо против да се посочи  пропуска
Все пак уважение към футболния гений на бразилците,!!!
Те ще се изправят и пак ще са познатата сила, но станалото е доказателство за това докъде се стига, ако я подкараш по инерция



Гласувай:
27


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Сега ми стана ясно поведението на ...
09.07.2014 14:37
Сега ми стана ясно поведението на германците в групата. Очаквах, че ще направят така, че да отидат в потока на Аржентина А те самонадеяно, така изглеждаше , отидоха при Бразилия
Знаели са , че имат насреща колос с глинени крака!
цитирай
2. stranni4e - Имам проблеми с компа ....
09.07.2014 15:23
Сега писах един дълъг и предълъг коментар и не можах да го пусна.Накратко - те с Неймар играеха слабо, а без него са гола вода просто.Гении са, таланти са и ще се възродят, ама няма да е скоро.Това покооление, чеп за зеье не става от него.Нямат звезди, нямат класа, нямат резервна скамейка, нямат и козове /скрити или явни/.По принцип са най-слабия отбор във финалната четворка, но ако отидат на малкия финал с Холяндия, имат някакъв шанс.Лалетата са с 5 класи на тях, но се страхувам да не блесне отново футболния "гений" на Луис ван Излагал.След като префасонира Дир Кайт от нападател в защитник, не бих се учудил, ако връчи на Робен вратарския пост.Виждам, че има афинитет към смяната на вратарите.И последно, връпреки, че не съм фен на Германия, ми стана драго като изместиха Бразилия от приза за най-много вкарани голове на мундиалите.Иначе кариоките държат повечето рекорди, защото те са следствие от първия, най-важния - единствено те са участвали на всички СП до сега.Пускам го това ...... дано успея този път.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
09.07.2014 15:32
Наестина, не обичам да бият някой като тъпан, но на бразилците беше заслужено
Дато има една приказка, западногерманците ги оправят --източногерманците.
През 1974 избягаха от Холандия преди финала с помошта на ГДР
Това във футбола.
Ами двете им най-важни личности в момента са пак от ГДР - в политиката -Меркел и във футбола - Льов!
цитирай
4. leonleonovpom2 - За оборотните квалификации
09.07.2014 15:49
За по - толяма яснота / хората от блога ги знаят, но другите може би не /, хората от блог бт история са глупави или глупаци, защото пишат глупости, освен това са с болни мозъци и не знаят кой и кое да четат, трябва да бъдат правилно насочвани
Ако последното най - вече, напомня на някой много известен от близкото минало, той няма участие пряко тук, не е негово заключението
Има постинг кой да се чете от преди два дни и там е обяснено всичко научно!
Направих му рекламата, сега напомпаните прочити имат алиби, така ,че са на дневен ред!
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Снощният мач беше върха на слодо...
09.07.2014 16:46
Снощният мач беше върха на слодоледа. Напомни ми само като резултат мачът на Левски срещу ЦСКА, с резултат 7:2, когато Гунди бе още жив. Германците се забавляваха във второто полувреме, можеха и още да вкара, но им стана неудобно от публиката. И на мен ми стана жал за нея, като гледах как малки и големи редат сълзи и сополи. Поздрави!!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Невена!
09.07.2014 16:55
Наистина напомня за този мач
Как ли ще понесат това чудо горките бразилци?!
Та за тях футболът е религия Те още не могат да преглътнат загубата на финала от Уругвай преди 64 години на първата си домакинство на Световно, та сега този погром!
Той ще остане и като куриоз, подобно на резултата между ЦСКА и Левски, за който спомена!
цитирай
7. mt46 - Поздрав!...
09.07.2014 18:09
Неочакван резултат... Германците играха като по ноти... Б-резил...
През 1994 г. България загуби от Швеция само с 4:0 /в мач без особено значение/...
цитирай
8. merlin68 - Аз сега какво да кажа, като от дете ...
09.07.2014 18:58
Аз сега какво да кажа, като от дете съм фен на Бразилия:) Добре, че ако си спомняш още в групите, коментирах, че играта на бразилците не ми харесва и ще викам за Коста Рика (те поне загубиха трудно). Все пак жалко за Бразилия а и за българската президентка, рейтинга и за пръв път беше почнал да се вдига. Въобще очакваше се да я преизберат ако Бразилия бе взела купата, сега обаче по-вероятно е да не я изберат. Бразилците имат проблем с психологията, ако водят е добре, но когато получат два гола и се скапват. Ако си спомняте така ги победи Франция на финала, а тогава бразилците бяха добри, но след два гола ходеха като дрогирани по терена.
Все пак чест им прави, че се опитаха да покажат добра игра през второто полувреме, нападаха и се опитваха да покажат старата красива бразилска игра. Бразилия е вечна футболна сила, не мисля, че това е футболна смърт дори за това поколение, по-скоро излязоха от трасето, но скоро ще се качат отново.
цитирай
9. syrmaepon - Все пак всеки има своите падения и ...
09.07.2014 20:02
Все пак всеки има своите падения и върхове, освен германците ) Но понякога и те имат изненадваща среща с българите.
Откакто бразилците изоставиха латино стила си не им върви. Което вероятно означава, че човек трябва да се развива но и да бъде себе си.
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
09.07.2014 20:59
Явно нещо много скърцаше в бразилската машина от самото начало. загатнахо го първи хърватите, но бяха порязани.
Германците явно са ги разузнали добре, фактът, че при възможност да избират в кой поток да бъдат - на Бразилия или Аржентина, необяснимо тогава предпочетоха Бразилия, го доказва!
Което пък означава, че трудно може да се очаква от Аржентина подобно повторение.
Въпреки, че съм за Германия, очаквам Аржентина или Холандия да са шампиони
цитирай
11. leonleonovpom2 - Браво Сирма, като жена ти давам предимство!
09.07.2014 21:10
Учудващо за жена точно тълкуване на една малко чужда за жени игра.
Но когато човек си е интелигентен, защо да не се справи и с футбола?!
Така е, измениха на стила си и се сгромолясаха.
Жена ми също ме изненада Тя стана причина на времето да прекъсна с футбола, но днес резултатът стигнал и до нейните уши. И даде интересно обяснение Пита ме, дали белите играчи при бразилците са повече. Отговорих и, че не мога с точност да и кажа , но не бяха малко.
И последва заключението-Ако всички били черни като онзи - Пеле имаше пред вид, никога нямало да загубят. И продължи, че черните са по-гъвкави и по добре знаят да целят топката
Развесели ме, но общо взето добра оценка!
Поздрави , Сирма!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Мерлин!
09.07.2014 21:22
Съгласен съм, този път с футболния ти анализ, точен е!
Така е, психически лабилни са, докато германците в това отношение им са антипод.
Спомням си срещу Гана , как в последните минути избегнаха загубата
Още тогава подозирах, че си правят сметки, имаха тази възможност.
Не разкриваха пълния си потенциал след като смачкаха Португалия.
Явно лесно се разправят с латино стила.
Но Аржентина е по особена, прави изключение от него, въпреки, че също не блести
Да, спомням си какво каза за Коста Рика Невероятно представяне, тя реално не загуби мач, само на руската рулетка, представянето и е по добро от това на Бразилия
Някой преди първенството каза за нея, че има много силен състав, но не го запомних кой беше. Подминах снизходително, хайде, футболното джудже много силно, при трима световни шампиони. Да, ама се разправи и с тримата!
И за бразилците си прав, това не им е краят, ще станат и ще продължат!
цитирай
13. blm - Но след като би Германия с 2:1
09.07.2014 22:13
mt46 написа:
Неочакван резултат... Германците играха като по ноти... Б-резил...
През 1994 г. България загуби от Швеция само с 4:0 /в мач без особено значение/...

цитирай
14. germantiger - Детайли
10.07.2014 07:54
В отбора днес мигрантите/техни наследници са малко, много малко (след време ще са повече)

детайлите

КЕДИРА Е С МАЙКА БЯЛА .УРВА ГЕРМАНКА С БАЩА ТУНИЗИЕЦ

БОАТЕНГ СЪЩО С МАЙКА К..... ГЕРМАНКА И БАЩА ГАНАЕЦ, БРАТ МУ Е ОТ ДРУГА БЯЛА ГЕРМАНСКА ......

КЛОЗЕ Е Г Е Р М А Н Е Ц - ШЛЬОНСАК ИЛИ СИЛЕЗИЕЦ ОТ ШЛЕЗИЕН
Бащас му е Йозеф Клозе и майка Барбата Йетц

ЕДИН ОТ СС МОДЕЛИТЕ НА РАЙХА В ПОРЕДИЦА ФИЛМИ Е С ФАМИЛИЯ КЛОЗЕ И ТОВА Е ХАРАКТЕРНО ИМЕ ЗА ГЕРМАНЦИТЕ ВЕКОВЕ НАРЕД ТАМ

КЛОЗЕ ИМЕННО ЗА ТОВА ПЕЕ ХИМН И СЛЕД ГОЛ УДРЯ ЕМБЛЕМАТА В ЛЯВО НАД СЪРЦЕТО

ВИЖ В БЕЛГИЯ, НА КОЯТО ТИ СИМПАТИЗИРАШЕ ПОЛОВИНАТА СА НЕБЕЛГИЙЦИ, ОТ БЕЛИТЕ ПОВЕЧЕТО СА ФЛАМАНДЦИ (иначе казано "германски холандци;) Виж валонците може антропологично да ги претендираш (пиша го без ирония). "Германска" Фландрия дава де Бройне, ван Буйтен, Вертонген итн итн итн

Йозил е турчин без германски микс, както и Подолски е поляк (макар антропологично предците му със сигурност да са германски, казано на шега). Албанеца Мустафи антропологично също е от онези светли траки, които едва ли са българи (тук леко се будалкам, но добре, че се майтапим за да си кажем някои истини).

И още

Монтоливо от италия е с майка германка
Хайнце преди в Аржентина е с баща германец
В отбора на щатите има не 4, а 6 миксирани германци
Колко в Чехия години наред бяха германски играчи няма да изброявам
Бьониш от Полша също е сега
В Казахстан има дори германец
В отбора по волейбол на Бразилия има един
В бразилия живеят милиони германци, но това е друга тема...

И без връзка с темата да си направят удоволствието

ГЕРМАНЦИ ПО СВЕТА:Германки Клаудиа Шиффер, Надя Ауерманн, Кристина Крузе, Андреа Бук, Диане Хайдкрюгер, Юлия Щегнер, боклука Хайди Клум, Ксениа Зееберг, Джери Линн Циммерманн и Медхен Аймик от USA.Бразилски германки манекенки Гизелле Бюндхен, Ана Хикманн, Ана-Клаудиа Михелс, Рахел Циммерманн, швейцарска гер.Мишел Хунцикер, люксембургска гер.Манди Графф, австрийска Мелисса Ткаутц, американски гер.в Плейбой Юлиа Шулц, Хайди Марк, Вивиан Хеберлайн и още:Том Круз 1/2, Аджелина Джоли 1/4, Ким Бейсинджър 1/4, Камерън Диас 1/4, Сандра Бълок 1/2, Чарлийз Терън 1/2, Катерин Хайгл 1/2, Кирстен Дунст 1/2, Джоуди Фостър 1/2, Ума Търман 1/2, Патрисия Каас 1/2, Рене Целвегер 1/2, Тифани-Амбър Тисен 1/2, Съмър Глау 1/2, Кевин Костнер 1/2, Бруно/с Уилис 1/2, Дакота Феннинг 1/2, Джуъл Килхер 1/2 швайц, Триша Хелфер 1/4, Леонардо ди Каприо 1/4, Мишел Пфайфер 1/4, Катрин Мьонинг 1/4, Грейс Келли 1/2, Дейвид Хасселхоф 1/4, татяна Маслани 1/8, Дорис Дей и Маттиас Хюз 100% германци.
цитирай
15. leonleonovpom2 - Благодаря, Германтигър за подробния коментар!
10.07.2014 08:37
Смятам, че никъде не съм бил злонамерен, дори напротив!
Това за произхода, е за някои, да няма атаки по тази линия, даже казваш подробности, който са неизвестни за мен
Какво да се прави, глобализацията няма как да подмине Германия, жените й също
Всъщност нищо ново-войните и едно нреме са се водили с наемници, парицата решава
Да, симпатизирах на Белгия, хубаво, че ми припомни, ге се представиха достойно, бъдещето е пред тях
Гледах един мач преди години-Франция и Холандия. , в отборите на които имаше по двама трима бели. Мина жена ми и пита кои играят- Казах и с досада.
Реакцията и беше, защо се майтапя, сериозно ме питала Плюс това е учител по география, прие го като подигравка. Успокой се чак, като и казах, че са хора от бившите колонии, един милион от тях всяка година получават френски паспорти, за Холандия не знам
Французите така си поддържат прираста
За Германия сме, пък да става каквото ще, не зависи от нас!
цитирай
16. leonleonovpom2 - За Бисер-№ 13
10.07.2014 08:47
Извинявай Бисер
Извинявай Бисер, за закъснението, вярно е, че бихме Германия , но един приятел имаше приказка, подходяща за този резултат с шведите-че на един казан манджа и едно л....о е достатъчно
Не трябваше да го сопущат. Просто тогава освен, че бяха доби имаха и щур късмет, какъвто пак по-добрите от тях през 70-та година в Мексико изобщо нямаха.
Тогава имаха огромни възвожности, даже на заплануван мач преди световното с Бразилия, бяха пратили Б отбор. Бразилците излезли с отбора, който стана малко след това световен шампион с Пеле, Тостао
Мачът завършва без гол , наравно , на Маракана
Това е единствения ни равен мач с Бразилия
Поздрави!
цитирай
17. syrmaepon - Благодаря за комплимента! ))))
10.07.2014 08:53
leonleonovpom2 написа:
Учудващо за жена точно тълкуване на една малко чужда за жени игра.
Но когато човек си е интелигентен, защо да не се справи и с футбола?!
Така е, измениха на стила си и се сгромолясаха.
Жена ми също ме изненада Тя стана причина на времето да прекъсна с футбола, но днес резултатът стигнал и до нейните уши. И даде интересно обяснение Пита ме, дали белите играчи при бразилците са повече. Отговорих и, че не мога с точност да и кажа , но не бяха малко.
И последва заключението-Ако всички били черни като онзи - Пеле имаше пред вид, никога нямало да загубят. И продължи, че черните са по-гъвкави и по добре знаят да целят топката
Развесели ме, но общо взето добра оценка!
Поздрави , Сирма!


Просто си спомних доста отдавна когато наистина много харесвах тяхната игра, тя съществено се различаваше от европейския стил и макар да не следя футбола просто отчетох разликата и темперамента. Откакто обаче звездите им се подвизават в Европа, нещата не тръгнаха в правилната посока. Аз съм фен във всяко нещо да има различия, да бъде шарено, за да е интересно и наистина да има спектакъл на различни стилова. Но за съжаление както социализма така и многото пари уравняват нещата и ги правят безлични.
цитирай
18. merlin68 - Аз до колкото знам, бащата на Мир...
10.07.2014 09:19
Аз до колкото знам, бащата на Мирослав Клозе е поляк, сам М. Клозе е роден в Полша, но както и да е, това не е от значение.
Иначе струва ми се ще се съгласиш, че не е нормална тази европейзация на футболисти от цял свят. Вече като играят европейски с африкански и южно американски отбори, по нищо не може да ги различи човек - всичките футболисти мургави, а двамата треньори бели:) Но това не се отнася само до спорта разбира се. Кражбата на чуждите природни ресурси която осъществяват САЩ и ЕС по цял свят води и до това поевропейчване. Както крадат природните ресурси, така крадат и човешките такива - всичко следва парите. Така е било и в Рим, във западна империя е така. Подобна политика осигурява бърз разтеж, но той не е вечен. В резултат се получава етнически, религиозен, културен микс предизвикващ вътрешно напрежение - това води до крах. Така се срина Рим, така ще си замине и ЕС, освен ако европейците не се осъзнаят.
цитирай
19. leonleonovpom2 - Истина е, не е комплимент, Сирма!
10.07.2014 09:24
Така е парите развалят, развалят дори и магията във футбола.
И тази развала е отишла толкова надълбоко в бразилците, резултатът го показва, а те даже не са я усетили
На първо време ще дебнат германците , да им го върнат, да докажат, че е случайно.
Но гаранция - във Франция. Ако отново загубят, ще получат траен комплекс. ДРУГИЯТ ИМ ВАРИАНТ Е ДА БЯГАТ ОТ МАЧ С ГЕРМАНЦИТЕ С ПРАВДОПОДОБНИ ОБЯСНЕНИЯ. НЕ Е ЧАК ТОЛКОВА ТРУДНО, ДОКОЛКОТО ЗНАМ, ДОСЕГА НА СВЕТОВНИ ПЪРВЕНСТВА СА СЕ СРЕЩАЛИ САМО ДВА ПЪТИ.
Права си! С типичния си стил на игра, с преклонението към красотата в нея печелеха симпатии за най-добри, дори и да не бяха първи.
Не винаги първи са най-добрите, често печелят тези, които по-добре правят сметки
И вкарването им в това русло, в коловоза на Европейското-на сметките, доведе до изчезването на красотата в играта им , а с нея и на всичко останало
Поздрави , Сирма!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Така е, Мерлин!
10.07.2014 09:36
Всъщност,, в основата е вътрешното напрежение. То води до граждански войни в Рим. Дълго време, столетия, Рим води войни само със себе си, няма противник!
Да, но тези войни изтощовот и идва момент, в който едни полудиваци стават фактор и накрая слагат край на империята. Това не е само с Рим, това се случва с всяка империя, дори и с нашата държава. Ако не е било вътрешното напрежение в нея ,борбата между феодалите, Турците нормално е било да си останат там, където са
А за футбола, сега засега учителят Европа бие ученика си Но ще дойде моментът и нещата ще се обърнат, една Коста Рика го доказва
Аржентина е дългогодишен ученик, знае прийомите, такъв провал като Бразилия според мен е недопустим
Поздрави, Мерлин!
цитирай
21. leonleonovpom2 - Да, те поставят нов рекорд!
13.07.2014 01:28
Може би трябваше да им забранят да играят в състояние на такъв тежък нокаут В това състояние и отборът на Андора може да ги отнесе
Иначе две загуби , поредни ,с три и повече гола разлика, нямам статистика пред себе си, но не е и нужна!
Няма такъв случай за домакин в Световната футболна история!
Жалко за бразилците, станаха за две стотинки, а и дали струват толкова?!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9138620
Постинги: 1349
Коментари: 29647
Гласове: 102599
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031